piątek, 6 czerwca 2014

Ulotka popularną formą reklamy

    Pierwszą, podstawową formą reklamy, jaka przychodzi każdemu do głowy są ulotki. Może dlatego, że w każdym bardziej ruchliwym miejscu lub ulicy, praktycznie codziennie możemy dostać ulotkę. Wracając z pracy czy z uczelni, gdy otwieramy naszą skrzynkę pocztową, lawina ulotek wysypuje się pod nogi. Jest to wyjątkowo popularna forma reklamy bezpośredniej w naszym kraju. Co prawda niekoniecznie lubimy, gdy co 5 kroków ktoś "atakuje" na z ulotką, jest to jednak skuteczna reklama, która przynosi często określone wyniki osobom, które inwestują w to pieniądze. Z drugiej strony, nikt nie każe nam wyciągać ręki po ten kawałek papieru. Ludzie, którzy je rozdają nie są niczemu winni, w końcu to ich praca.

   Zdecydowanie zaletą ulotek jest ich niska cena. Sprawdza się bardzo dobrze w przypadku nowego sklepu, salonu, knajpy itp. Często na takiej ulotce znajduje się mapka z dojazdem, krótka charakterystyka, a często nawet jakaś zniżka. Istnieje duża konkurencja firm, które oferują ekspresowe drukowanie, drukowanie wielkoformatowe, ulotki, naklejki, plakaty, banery to dla nich chleb powszedni. Warszawa jest miastem, podobnie jak Poznań, Wrocław czy Trójmiasto, w których wszechobecność ulotek, póki co jest nieunikniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz